Najczęściej zadawane pytania (FAQ)



Tak. Z naszej oferty mogą skorzystać zarówno klienci indywidualni, jak i firmy


Zapraszamy do sprawdzenia godzin otwarcia interesującego Ciebie oddziału w zakładce Kontakt.


Dzień fakturowany to 24 godziny liczone od momentu wynajmu do tej samej godziny dnia następnego, np. od 10.00 we wtorek do 10.00 w środę.


U nas oszczędzasz wynajmując na dłużej. Przy wynajmie na tydzień kalendarzowy – np. od poniedziałku do poniedziałku, otrzymujesz 1 dzień gratis (płacisz tylko za 6 dób)!


Jeżeli coś pójdzie nie tak, możesz na nas liczyć. Jeżeli awaria jest efektem prawidłowej eksploatacji sprzętu, dokonamy jego szybkiej naprawy na miejscu lub w razie konieczności, wymienimy go na inny o tych samych parametrach. Przy rozliczaniu wynajmu nie jest brany pod uwagę czas od momentu zgłoszenia awarii, aż do jej usunięcia.


Zgodnie z warunkami wynajmu sprzęt musi wrócić do nas w takim samym stanie w jakim został wynajęty. W przypadku zniszczeń spowodowanych wypadkiem lub nieprawidłową eksploatacją, konieczne jest pokrycie kosztów naprawy.


W cenie wynajmu zawarta jest opłata za RamiCasco, szczegóły dotyczące ubezpieczenia oraz jego zakresu można znaleźć w ulotce w zakładce materiały do pobrania, pod tym linkiem.


Mamy świadomość w jakich warunkach pracują maszyny budowlane i w przypadku normalnego użytkowania, żadne dodatkowe opłaty nie są naliczane. Dzieje się tak jedynie w sporadycznych przypadkach, kiedy sprzęt wymaga długotrwałego i pracochłonnego czyszczenia, np. ze względu na pokrycie zaschniętym betonem, czy grubą warstwą błota.


Wysokość kaucji jest zależna od rodzaju sprzętu. Aby dowiedzieć się o wysokości kaucji dla konkretnego sprzętu, skontaktuj się z najbliższym oddziałem lub sprawdź na stronie.


Ogólne warunki wynajmu można znaleźć w zakładce materiały do pobrania, pod tym linkiem.


Nasz sprzęt można odebrać osobiście lub z dostawą na miejsce eksploatacji. Usługa dostawy jest dodatkowo płatna oraz wymaga ustalenia daty i godziny dostawy z oddziałem.