Specjalista ds. napraw kontenerów


Rybnik, ul. Podmiejska

Dodano: 2024-09-05

Zakres obowiązków:


  • Przyjmowanie i wydawanie kontenerów Najemcom wraz z akcesoriami oraz weryfikacja ich stanu  technicznego
  • Bieżąca konserwacja, naprawa oraz usuwanie usterek w kontenerach i ich wyposażeniu
  • Przeprowadzanie okresowych inwentaryzacji
  • Prowadzenie dokumentacji magazynowej i serwisowej
  • Współpraca z działem obsługi klienta oraz innymi działami Spółki

Wymagania:


  • Doświadczenie przy podstawowych naprawach instalacji wodno-kanalizacyjnych
  • Znajomość zagadnień mechaniki i gospodarki magazynowej
  • Zmysł techniczny
  • Otwartość do nawiązywania i dbania o kontakt z Klientami
  • Podstawowa umiejętność obsługi komputera (Windows, MS Office)
  • Pogoda ducha :)

Mile widziane:


• Uprawnienia elektryczne SEP E do 1 kV
• J. angielski


Oferujemy:


  • Umowę o pracę na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 lub 7:00-15:00
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
  • Przyjazne środowisko pracy nagrodzone certyfikatem Great Place To Work® - rozpoznawalnym na świecie wyróżnieniem przyznawanym najlepszym miejscom pracy
  • Pełne wdrożenie do pracy, szkolenia, wsparcie ze strony Twojego opiekuna i zespołu
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych (w tym wyrobienia potrzebnych uprawnień)
  • Bogaty pakiet benefitów (m. in. ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną Medicover dla Ciebie i członków Twojej rodziny, kartę MultiSport, nagrody i bonusy, dofinansowanie kosztów kształcenia oraz letniego wypoczynku, zniżki na wynajem sprzętu będącego w ofercie firmy, program poleceń pracowniczych)
  • Chętnie poznamy Twoje oczekiwania finansowe brutto – uwzględnij to w CV