Doradca handlowy w biurze obsługi klienta


Zamość, ul. Powiatowa 58A

Dodano: 2025-10-29

Za co będziesz odpowiadać:


• obsługę klienta w oddziale wypożyczalni – doradztwo, przygotowywanie zleceń, wydawanie i przyjmowanie sprzętu, sprawdzanie stanu technicznego, instruktaż obsługi sprzętu oraz pomoc w jego załadunku i rozładunku,
• koordynowanie realizacji zamówień, w tym także dostawę i odbiór maszyn od klienta,
• obsługę programu Business Central oraz prowadzenie bieżącej dokumentacji,
• dbałość o ekspozycję i czystość sprzętu w oddziale oraz o dobry wizerunek firmy,
• współpracę z innymi działami Spółki.


Jakiej osoby szukamy:


• gotowej na codzienny kontakt z klientem,
• posiadającej prawo jazdy kat. B+E,
• nie bojącej się ubrudzić rąk,
• zainteresowanej zagadnieniami mechanicznymi i gospodarki magazynowej,
• potrafiącej pracować w programach MS Office.


Mile widziane:


  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • uprawnienia do obsługi wózków widłowych II WJO.

Dlaczego warto u nas pracować:


  • otrzymasz umowę o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia,

  • będziesz pracować w godzinach 7:00-15:00/ 8:00-16:00 co pozwala na równowagę między życiem prywatnym a zawodowym,

  • Twoje wynagrodzenie zawsze wpłynie na czas i będzie odzwierciedlało Twoje umiejętności,

  • świętujemy jubileusze 5,10,15… - doceniamy wieloletnią współpracę,

  • oferujemy także dodatkowe benefity takie jak: Multilife, bonusy, nagrody, zniżki na sprzęt firmowy,

  • zapewniamy świetną atmosferę i zgrany zespół - jesteśmy nagrodzeni certyfikatem Great Place To Work® rozpoznawalnym na świecie wyróżnieniem przyznawanym najlepszym miejscom pracy,

  • nie wrzucimy Cię na głęboką wodę- otrzymasz pełne wdrożenie ze strony Twojego opiekuna.